Wednesday, November 10, 2010

BBQ TIME........

Hari tu Jumaat (5.11.10)...kami teringin mengajak kawan kawan melepak sambil ber 'barbeque'..Alhamdulillah selepas solat Jumaat...bermulalah acara bakar membakar.....hajat nak ajak ramai2 tapi rumah terlalu la kecik dan comel... InsyaAllah lain kali nak ajak another group.
Thanks jugak kepada kawan2 kerana sudi bawak makanan2 yang sedap dan bahan2 untuk dibakar..udang(Gee) ...Ayam(Fizah,Kak Nisah,Liyana)

Set BBQ tu baru je beli kat Tamimi Market.....meh kita rasmikan... Mula2 satu rumah berasap...Fuhhh..habis rumahku berbau asap dan memang sah 2-3 hari jugak la rumah berbau asap...........takpe la... Seronok bila tengok bapak2 tolong bakar membakar nih.. :))


Menu petang tu agak simple...Ala2 melayu ntetap ada....Nasi, Udang sambal , Labu masak lemak ...sambal belacan dan ulam. Then ala2 Italian mesti la ada jugak...BBQ, Mushroom soup, garlic bread, spagetti dan lain lain....Alhamdulillah semua habis di telan... Hopefully kawan2 semua enjoy dan jangan serik untuk datang ke teratak kami yang comel ini............

Gadis berdua yang comel ni adalah kawan saya semasa kami sama2 belajar di SON.... Berjumpa di Riyadh juga kami akhirnya...Thanks Noriah dan Zaleha kerana suid meluang masa untuk zura...Zura happyyyyyyy sangat u all datang!!!! Nanti kita gather2 lagik k!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...